Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Ζάρια

Σου έμαθα εγώ να παίζεις
σε ζάρια σημαδεμένα με φτερά θανάτου
την ζωή σου ;

Όχι μου απαντάς
"πόλεμος εκ των έσω
κι εσύ ήσουν έξω ."

Δεν φταίς εσύ
μα η συνήθεια
όπου βρίσκω γκρεμό να πέφτω
από φόβο μην με γκρεμίσει εκείνος πρώτος,
μα δεν τον είδα ποτέ να σείεται
παρά να χαχανίζει υπερήφανος
 για την σταθμευμένη ακράτεια μου .

Κι η φωνή της πίστης
σφηνωμένος αντίλαλος
στα αυλάκια που πετούσα τα σπλάχνα μου ,
δεν είχαν νερό να πιούν
μόνο συγχώρεση
επιτρέποντας μου να προχωρήσω*
κατανοώντας σβησμένα γράμματα
που ποτέ δεν διάβασα.

  Δεν έλαβα υπόψιν το ρίσκο
 αυτό το αλισβερίσι
απροστάτευτη να προστατεύομαι από τον θάνατο
με πρόσχημα την αδυναμία να παραδοθώ
ζητώντας εισητήριο εντοπισμού
τώρα που σπαρταράει
για τις μέρες που του χρέωσα
την πλάνη της αιχμαλωσίας
να με γδύνουν τα πεθαμένα.

-Συνήθεια βλέπεις ο "αγώνας"
δεν συγκρίνεται όμως με φυλακές
σε ετούτες μπαίνεις οικειο θελώς.-

Όχι άλλες γέννες
να διαδηλώνουν εξοντωμένες "γλίτωσα" .

Τέρμα η προστασία ,
κομμένα τα ζάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: