Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Αλήτικος χορός ~song~

  Άδεια ποτήρια γέμιζα
 το νου να ξεγελάω
σε ένα ψυχρό καπνοπωλείο
δύο παγώνια συλλαβίζαν το αντίο.

 Πέρασες δίπλα μου ώρα ρωγμής τα είδα όλα
η μουσική σταμάτησε μου είπες πέρνα
να νιώσεις την Αθήνα
να φρικάρει χωρίς φρένα.

Μια στέρνα μ' άγρια βροχή
τρέχει στα μάτια σου
την είχα κάπου ξαναδεί
να με κυκλώνει από παιδί και όμως ήρθα .

  R Χρέωσε τα όλα
σ' έναν αλήτικο χορό -δικός σου όλος-
ρίξε ζαριά μονόφθαλμη
και γύρνα την ψυχή μου.

Δεν είχα φως να τραγουδώ
κάτι ναυάγια  στο βυθό
έπλεαν κόντρα στον καιρό
η άνοιξη δεν έσκαψε φωνή  ν'ανθίσει εδώ.

Στα είπα όλα χωρίς λέξη
από το στόμα μου να βγει
στο άδειο κάθισμα το κλάμα βρήκε θέση
τα υπόλοιπα παρέλυσαν στη μέση
παράνομη σιωπή.

1 σχόλιο:

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ! ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!